Thursday, March 10, 2011

:: lari dari kesibukan hidup bkn mcm lari kt kt trek ::

salam yaaww.


mood hari ni sgt tension.


sbb asgnmnt smkin hari smkn bnyk sesuai dgn kempen kementerian pmbngunan wanita, keluarga dan masyarakat, utmakan kluarga, smkin hr smkin syg. okey saya tahu, xde kaitan.

mmbebel xtentu hala.


kdg2 jd fobia utk tngok kalendar sbb due date for submit sgla asgnmnt present itu present ini makin hampir. eh, sedar2 da weekend. pengsan.

dgn kate len, i'm tired of being tired. skali skala ckp omputih. ank mata pusing2 tanda xphm. tp lidah nk ckp jgk.


apakata skali skala lari dr kesibukan hdup. mksd saya bukan berlari mcm kt trek 2. tp...

okey, straight 4wd. susah sgt nk phm kan? cmni, saya sgt teringin ke suatu tempat yg mana bleh mereleasekan tension saya. paham x? tp xmau mkn masa sgt. pegi pg blik ptg jer sbb bnyk keje kna wat.



jd antara bnyk2 tmpat yg saya da survey, hotspring antara tmpat yg sgt ssuai untk release tnsion. sbb? dekat. ye. btol. sgt dekat.

tp sy blom penah pegi wlaupun ianya sgt dekat dgn tmpat saya. jd, saya sgt jakun. senyum sndri.


okay, hotspring ni la yg saya cite 2. xpyh ckp cer citer cer citer sbb sy xtau nk citer pe sbb xpnah pegi lg.

itu ini smua masih dlm khayalan. xtau ble nk pegi. masih lg dlm perancangan. sbb, giloss nama nya kalo pegi skng. skng sgt bz. tnggu2 la ble keje mkin kurg sket. stju? angkt tangan.

ok, blog ini bkn blog under kementerian pelancongan yg mna mnceritakan dan mnyediakan gmbar2 mnarik tmpat2 prcutian utk dilawati. tidak.

tp, sy cuba ingin mnyogok minda dan pemikiran saya dgn mngatakan hotspring itu hot sbgaimana nama. jd sblum sy dpt pegi sana, saya pkir hotspring itu sgt menarik.

hasil ihsan dr pcik google.



sgt cntik. mksd sy pemndangn de. bkn encik yg sdg berendam itu.

disbbkan ada kolam air panas, kamo bleh bekelah smbil bwk 2 000 bjik telur utk dimsk. mkn smpai muntah.


kwsan larangan ayam btelur. cer btelur kt situ. confirm ko xdek kturunan. nngis.


eh, ini gmbar btol ke tipu? sbjik cm dlm cite katun. gosok2 ank mata tnda kurg pecaya.


usah terkejut tngok sotong besar. hanya ciptaan semata.



okay, ini pling saya suke. bkn lelaki2 itu. tp saya suke hijau disitu. paham kan? xperlu explain lebih.


ok, smpai sini saje. xmau cite lbih2. xtau ble dpt smpai sana. once ble saya da pegi sana bru ko leh ckp...

"cer citer cer citer"
mnyampah tol penangan si usop.
bakor kang.


kalo xjd pegi sini pon xpe. kite pegi meroyan kt genting. bagus jugak.

malas nk citer bnyak ah.
daaa..





 



 






0 orang pelajar bising: