Saturday, January 8, 2011

::got wrinkled day afta day, da tua la kot::

Salam syg..


Bersosial perlu even hidop saya kian terumbang ambing day after day..hey kamoo diluar sana jgn pkir lbey2. .

Smlm 8 januari my nice ex rumate hv celebrated her birthday..well, da maveles cake from secret recipe msti la ada..kalo xde kek from secret recipe, brhday party xkn jd birthday party okey..kalo takat kek Apollo yg iklan kt tv b4 cite katun 2 aje nnti org xnk dtg party harap mklum..



huk, tekejot tertahan nafas bile saya tngok kt atas kek 2 brthday ke 23..kalo my ex rumate da umo 23, mean saya pon da 23 jgk la..but not now. coming April. mcm la April 2 lmbat sgt kan?? da 23 rupanya, rasa cm bru je smlm tmat secondary skul..hoh, ye ke smlm?? sgt hiperbola okey..



dlu kan, time saya umo 18 cenggitu sllu je berangan ble la nk mrasa umo 20..sumpah saya rasa time umo 20 la pling hot n gojes skali..haha mlampau btol. Tampar kang kasi sedar diri sket..ye ar, kalo umo 18 org akn ckp..”la, ptut la gedik smcm, bru nk kenal dunia rupa nya..” lg pula kalo time umo 18 sure sllu org pkir kalo kua xleh blik lmbat2 nnti jd cm cinderella afta kul 12pm da betukau jd buruk smula..huh..itu dongeng dan xdek kaitan ng umo ye ibuk2 bapak2 skalian..


but then, when i was 20, kjp je rase..taun ke taun bllu cepat aje..skng da 23..mom, akak da 23 tahu?? Yg xbest ny, kalo kua ng my mom then tjumpa ng mmber de sure ad yg ckp..”owh da besa pnjang ye..xlama lg dpt mnntu la ni..” haih..xde ayat len yg lbih mnis ke?? “owh da besa pnjang ye..mkin cntik plak 2..” hahahha..werk werk werk..cpt muntah beramai ramai..