Friday, January 13, 2012

malam graduasi physics 2008/12



Assalamualaikum dan salam sejahtera


Tesis belum siap pun ada hati nak bergelak ketawa. Tak pernah nak insaf. Pang..


Termenung.



Cuba fikir positif. Last gathering bersama kawan-kawan batch physics 2008/2012. Kalau tak pergi bila lagi nak jumpa kan? Nak tunggu konvo? Rasanya tak dapat kumpul ramai-ramai kot time konvo.Ya la, masing-masing dengan family, bestfriend, tunang..eh.



So, takyah nak drama sangat macam hati tak ikhlas nak pergi malam graduasi atau kalau orang vogue panggil dinner haha padahal "eh apasal la saya pakai belt ketat-ketat nak makan banyak pun susah" cenggitu..



So, ini kenangan saya. Esok-esok bila dah tua, boleh bangga kat cucu.."nenek dulu pergi dinner" Bunyi macam annoying. Macam kau sorang la dinner kan? Padahal makan-makan saja pun. 



Okay la. Malas nak cerita panjang. Esok kena bangun awal. Mata pun dah berat. Tesis? Confirm la tak siap kan? Last minute macam saya ni mana pernah siap assignment awal macam orang lain. Pang..





Kalau perasaan, kat dalam gambar ni tak semua gegirl okay. 
Say hye Prof Rosly.




Ehem ehem.
Saya rasa this is 1st time okay.
1st time saya masukkan gambar lelaki terhebat dipasaran seperti dalam gambar kat atas tu.
What? Okay okay..Memang la ada gambar lelaki jugak sebelum ni.
Tapi, yang sebelum ni lagi hangat dipasaran.
Aaron Aziz, Adi Putra, Lee Min Ho.
Eh, ke tak hangat??





Physics batch 2008/2012






Bergambar pun tak senang sebab susah hati tesis tak siap.




Kawan-kawan, saya nak bagitau ni..
Saya sayang kamu semua. 
Eh, malu laaa...





Dah dah..
jom balik..


Till then, bye bye