Sunday, July 14, 2013

Relief ~


Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Semalam aku relief satu kelas ni. Ntah kelas apa. Lupa dah. Yang pasti form 4. Time aku relief tu, aku suruh dorang siapkan kerja dorang sebab aku tengok ada yang tengah buat kerja. Kebetulan kelas sebelum aku masuk, cikgu dorang tinggalkan kerja. Hahhaa..Padan muka kau budak. Buatlah kerja tu elok-elok sampai bosan.



Bila dah siap, dorang letak buku atas meja cikgu. Bagus. Cepat siap. Datang pulak sorang, hantar buku banyak-banyak. Hantar yang kawan punya la tu kan? Eh, lepas tu datang pulak sorang ni nak hantar buku. Sampai aje depan meja cikgu, budak tuh pandang aku, then aku buat tak tahu aje. Tak payah layan sangat budak-budak nih. Nanti naik kepala. Lagipun relief je kan.. Tapi aku perasaan, budak tuh angkat buku-buku yang lain lepas tu letak buku dia kat bawah-bawah buku tuh. Hahaha.. Kelakar lah kau budak. Kau ingat cikgu teringin sangat ke nak tengok buku kau? Hoho. Tak ingin lahhhh.



Datang lagi sorang, buat benda yang sama. Hahaha. Eh korang tak payah gelak sangat la. Padahal zaman sekolah dulu, pernah buat cenggitu jugak kan? Tak payah nak cakap tak pernah buat sebab aku pun pernah buat. Hahahahha..



Eh, ada budak perempuan bersiul dalam kelas siang tadi. Kalau aku dah mak-mak sekarang ni kan, tak ingin aku bermenantukan budak tuh.. Hoho..



Oh, nak share ini. Roti kat sini pakai tulisan jawi okeh.
Gardenia. 
Kat tempat korang ada?



Pergi bazar Ramadhan beli kueh ni.
Gula melaka as known as onde-onde..
Haha.. Besar kemain kau. 
Penuh mulut.




Okay, bye..

0 orang pelajar bising: