Tuesday, October 25, 2011

kerja bertimbun tumbuh macam cendawan tumbuh selepas hujan.

salam..hye!
takyah pening-pening baca tajuk entry tuh. saya pun tulis pening-pening juga nih.



happy deepavali buat si gorgoeus !
takde apa yang nak di update sebab daily life sama saja tiap-tiap hari sebagai pelajar cemerlang. wah gitu !!!



panjang cuti deepavali kali ni. yahooooooooooo......hik3..untung jugak cuti panjang. boleh la saya siapkan tesis saya tuh. eh eh, bukan la siapkan terus. tak mampu kot nak siapkan dalam masa 2 3 hari ni je. at least, dapat touch up sket pun jadi la kan?



bukan takat tesis je yang menjadi bebanan. subjek lain pon sama je. taknak kalah semua. assignment mencurah-curah macam cemdawan tumbuh selepas hujan. tak menang tangan. kalau kat dunia nih ada doraemon takpe la jugak. boleh beli sekor tolong-tolong mana patut kan??



hiba. tunduk ke lantai..(eh, asal sedih je pandang lantai haaa??)


jealous betul tengok kawan-kawan siap balik kampung dengan hati gembira. jealous juga tengok mereka keluar dari kepompong untuk berjimba gembira. huhu..jealous tahu??? ye la, orang lain paling tak, tesis da 50% siap. saya? saya? merangkak-rangkak baru nak bermula. padan lah muka diri-sendiri kan??



entah la. dugaan betol semester kali ni. cuma saya mampu berdoa, kuatkan semangat dan cuba tabahkan diri untuk mengakhiri semester terakhir saya kali ni demi mengenggam segulung ijazah. sometime, i feel lost inside myself. well, betol lah orang kata, bersusah-susah dahulu bersenang-senang kemudian kan??



footnote : ngah siapkan concept cartoon.

0 orang pelajar bising: