Sunday, October 2, 2011

hari-hari tidur lambat bangun pagi je terkejut muka macam zombie


hah, ambik kau.
tajuk bukan main panjang lagi.


eh eh, lupa kasi salam..
assalamualaikum.


update laju-laju sebab banyak assignment yang belum siap.
macam tengah beratur kat kaunter ambik nombor giliran.


hari-hari tidur awal.
i mean, tidur di awal pagi.
tak sah kalau tak melewati jam 12.01 am.
orang kata, kalau tidur lewat, hilang seri. 
tak awet muda.
kalau nak kelihatan awet muda, nampaknya semua kerja-kerja saya terbengkalailah.



tak mengapalah kalau tidak kelihatan awet muda sekalipun.
janji semua kerja-kerja saya siap.
tak begitu?


kalau dulu, time praktikum takde masalah untuk ke sekolah.
bangun pagi memang dah menjadi rutin harian.
tapi sekarang bila tengok schedule sendiri,

"OMG, ada kelas jam 8 pagi?"


terus migrain.





this is my schedule for semester 8


takde maknanya lah nak bangun awal-awal pagi, 
bukak tingkap luas-luas..
"aaahhh...selamat pagi malaysia.." 
sambil hirup udara segar dan mendengar burung berkicauan dari hutan sebelah rumah tuh.
no no no !!


kalau dah malam-malam tidur jam 2 3 pagi,
jangan harap la nak kemas-kemas katil after solat.
sambung tidurlah jawapnya.
itulah hakikatnya.


ok fine.
tak elok kan macam tu.
nak-nak lagi perempuan.
bila dah kerja-kerja makin berkurangan, saya akan ubah balik rutin harian saya nanti.



okaylah..sambung buat kerja lagi.



footnote : 
mata koala bear cantik tak??

1 orang pelajar bising:

sUe UnniE;)

ala..takpe. student mmg cmtu. mse ank dara la nak wat prngai cmni..da kawin da tak bole..haha..

mate cam panda comei..haha