Friday, July 29, 2011

haji dan hajah SMKBR



salam..


hari ini saya berkesempatan mengikuti amali haji di sekolah. hari ni memang saya takda kelas, tapi sayang saya tak dapat ikuti amali ni dari mula sebab pagi saya ada relief. 



bila join students form 4 and form 5 amali haji, teringat zaman persekolahan saya dulu. saya pernah ambik subjek pendidikan syariah islamiah dan my formal school dulu pun pernah buat amali haji. seronok. at least, kita bukan sahaja belajar secara teori tapi ada amali sekali. 




tapi apa yang tak bestnya, dalam ramai-ramai students tu, ada yang buat secara main-main saja. time amali melontar, bukan main mereka lontar-lontar batu. disaster sangat. takut saya nak dekat. nak snap photo? jangan harap ah. nanti ada batu singgah kat kepala. tapi, yang serius nak belajar tu bagus la kan? salute ah kat mereka yang buat betul-betul tuh.



okaylah, salah satu kenangan saya as a trainee teacher pada hari ni..29th july 2011..



















thanks yaww cause sudi bergambar dengan pakaian ala-ala pakaian ihram.


nota kaki :
baru balik dari majlis tahlil yang berlangsung di rumah anak yatim permata camar.

0 orang pelajar bising: