Saturday, July 2, 2011

lari setempat je boleh tak?



salam satu malaysia..



hari ni 2nd july kan? 
so same goes to the other students all around Malaysia la, my students pun join larian satu murid satu sukan satu malaysia. 



hmm, best tengok mereka lari-lari. cikgu-cikgu pun turut berlari. saya? hehe..saya ditugaskan untuk menjaga meja pendaftaran VIP. jadi tak dapat ikut lari bersamalah. heheh...alasan je kan?



student 1: cikgu, cikgu tak lari ke?
cikgu : cikgu dah lari la tadi. kamu tu yang lambat.
student 1 : ek eleh. tak peluh pun.
cikgu : ni haa tisu..


student 2 : cikgu, cikgu tak lari ke?
cikgu : cikgu tunggu sini je bagi kamu support. 
student 2 : ye la 2.
cikgu : ye la. har, sekarang da semangat sket tak? cikgu kan da kasi support.


student 3 : cikgu, cikgu tak lari ke?
cikgu : dah dua pusingan la cikgu lari.
student 3 : cikgu tipu.
cikgu : eh mana ada. cikgu kan ada superpower.
student 3 : (jeling-jeling cikgu dengan pandangan pontianak harum sundal malam pulangkan pulangkan..)



tapi, even saya tak lari, saya ada join netball lepas larian tersebut. jadi guru-guru perempuan lawan students perempuan. guru-guru lelaki pulak lawan bola sepak. penat memang la penat tapi seronok. dah lama tak main netball. memang semput lah tadi. 


hari ni dah macam family day SMKBR pulak. tunggu hari sukan sekolah pulak.




pagi. seawal 6.30am students dah mula boleh daftar kehadiran. saya pulak ditugaskan untuk setia dimeja pendaftaran VIP.





sebelum larian bermula, eloklah kita warming up dulu kan? yang shirt putih tu dak sport scienc. mereka la tuh yang conduct.




garisan mula. YDP PIBG yang lepaskan deorang nih. 




orang 1st sampai. good job dear.




orang last. salah seorang tu student saya.  hehehe..
hye wan.
 kamu ndak percaya ka saya orang sabah bha.
ndak papa la kalo kau ndak percaya.




see see, saya join netball. meriah. memang terbaiklah.




football.




say hye to all da hensem boys sekalian..
hye.




dak form 2. kiri dan kanan tu cikgu tahu.


berakhir larian satu murid satu sukan satu malaysia.
penat tapi seronok.
satu kenangan tercipta.