Saturday, July 2, 2011

hari koperasi sekolah



salam...


kebanyakan sekolah menyambut hari koperasi kan?
sekolah saya pun samalah. meriah.
so, saya takde pape la nak share..
just upload some pictures untuk kenangan sendiri.
esok-esok bila dah habis praktikal mesti rindu nak tatap gambar-gambar budak-budak nih..




hari koperasi banyak bukak gerai-gerai makan. ini gerai paling comel lah bagi saya. penjualnya adalah dalam kalangan dak form 1. apa yang deorang jual? button kartun, air, cakes dll. sangat comel bukan. sambil jual-jual, deorang makan. hehehe..





tak cukup bukak gerai, deorang jaja je makanan tu. semangat betul.





ni pun dak form 1. yang baju putih tu student saya. namanya danish. say hye to danish. hye danish!





selain ada gerai-gerai jual makanan, ada pertandingan memancing jugak. kolam memancing ni depan pintu pagar sekolah je. cantik kan? student saya form 1 menang acara memancing tahu. tapi no 2 je la. jadi la kan? kalah abang-abang upper form. cayalah Hariz. cikgu bangga. daniel pon menang jugak kan?





yang senyum tu namanya nasrul. what? comel? memang la comel. students saya memang comel-comel belaka. hehehe





antara ikan-ikan yang ditangkap.





warga SMKBR..




selain pertandingan memancing, ada jugak pertandingan memasak. students saya dak form 4, ain menang no 1. wah bangga gitu.




warga SMKR..


okay la..bye-bye..
hari koperasi SMKBR dalam kenangan.


0 orang pelajar bising: