Thursday, April 28, 2011

bikin wa susah hati lg ooo



salam sayang buat tersayang..auuwww


hai..
meh saya perkenalkan,
 saya cikgu nurul.




inilah nametag yang bakal saya sematkan kat tudung selama 4 bulan nanti. 
saja nak menunjuk. takpe kan? kalau tak nak tengok tutup mata laju-laju.
eh tiba-tiba cuak plak.




ohh, siang tadi saya call sekolah yang bakal saya berpraktikum tu.
mungkin kerani sekolah yang menjawap panggilan saya siang tadi.



saya : encik, sekolah ada dapat surat dari U tak?
encik : jap saya check. (encik tu pegi check)
saya : (tunggu sambil berdebar la kan?)
encik : ada ada
saya : sekolah akan approve semua yang dalam list tu ke encik?
encik : a.'aa. dalam surat ni ada 5 nama, jadi 5 la kena datang register nanti.
saya : ooo..tenkiu encik



alhamdulilah. 
(sambil angkat tangan ke dada mata ke langit memuji kebesaran tuhan)



hoyeh hoyeh hoyeh...
eh eh jangan excited sangat boleh tak?
lempang kang.




tu kata putus dari kerani sekolah.


dari penolong kanan pentadbiran tak tahu macam mana lagi.
approve ke tak?
haiyya.



bikin wa susah hati lagi ooo.



next week kena call lagi la nampak gayanya.



test suara..


test 


test


test


hello, salam. PK1 ada tak?