Monday, April 18, 2011

kdg2 birthday clebration bukanlah 1 prkara yg ditunggu tp 1 prkara yg menakotkan


salam yaawww...

1st of all, thnks god kerana kurniakan saya kwn2 yg sgt baek.
mereka still ingt birthdate saya. 


thnks for all da wishes.
 sgt bnyk. 

terharu.


sblom terlupa,
a spescial thnks for watie, ira, syud, farini, faisal n zaidi
di atas birthday clebration.
(speech mcm menang award...)


n to ibung, 
happy belated birthday yaaw..
may god bestow his bless upon u syg.




meh saya kenalkan. yg pkai syria purple namanya ibung. birthday 9 April. birthday saya plak 8 April. so birthday girlz adalah dua org. saya dan ibung. n lelaki berbaju hitam adalah classmate saya yg berpangkat paling abang. he's name is zaidi. juz kol zaidi. xpyah pnggil abg zaidi..auuuwww.




har3. sape nganga paling besau? 






wooo. tngok ktorg ada kuasa api. ada beran mau cari gaduh ka? meh la meh la. dtg dekat je ktorg fire laju2.




eh zaidi, x aci tahu muka ko pling besar dlm gmbar. 




cer tngok mamat berbaju putih 2. ekceli de ni junior kpd  kwn2 saya. kalo de ada time celebrate birthday, jgn nk arap la dpt clebrate birthday mcm sweet2. ada la plan de tuh. huh.




org mcm ni xbleh dibiarkan. kena kasi pengajaran tahu?




kan da ckp dah. laju aje tngan de. xsempat nk lari doe. terlalu leka ble berhadapan dgn kamera jd cm tu la.

moral value : jgn leka n asik sgt dpn kamera. perhatikan musuh di sekeliling.




ptt ny saya pkai bju putih saje. saya kna xde la terok sgt. sbb sok lusa nk exam. xleh wat jhat2 sgt kate mereka. mmber saya yg bju pink 2 hari tu kna terok kot. ng baling2 telor bagai. euuuww




birthday clebration bkn la satu bnda yg ditunggu tnggu tp satu perkara yg menakotkan.


0 orang pelajar bising: