Tuesday, April 12, 2011

:: oh kome, deghoyan dah berbunge ::

salam yawww.




pnah dgr x lagu Mr Os? 
what? xpnah?
jap jap..




cmni lagu de.






Oh kome, deghoyan dah berbunge
(dah berbunge)
Moh kite minang anok dare
(anok dare)



korg phm x apa kaitan deghoyan dgn minang ank dara?
mcm xde kaitan kan? kan?
okey, ble saya buat analisis terhadap lagu Mr Os nih,
last2, saya dgr rangkap akhir lagu,




Duit deghoyan, yang tue nak ke mekoh
(nak ke mekoh)
Yang mude gatey nak menikoh
(nak menikoh



okey, thats y la ada relate antra deghoyan ng minang anak dara.
eh, cm 2 ko kate wat analisis? 








3 taun saya blja di sini, ini la kali pertama saya mkn deghoyan. hey bkn kali pertama mkn durian la. kali pertma makan kt sini saje.






kt sini da giler2 musim durian. kalo kt kg saya xtau la. rase ny musim deghoyan blom tiba kot. lupa plak nk tnya. mak saya mmng suke deghoyan tahap dewa.








ekceli, saya bkn la hantu durian, bkn juga hantu kak limah apatah lg hantu2 yg laen.






tp





tp




tp









bile mkn deghoyan ng kengkwn, ttbe jd hantu.






sindrom student yg agk2 final year mlnda diri saya. even crite mkn durian pon nk post kt belog. 







deghoyan yg di pungut sndri classmate saya di dusun deghoyan sape ntah. tp berbayau la. giloss haih kalo x bayau. exam lg smnggu, golap hati tahu? 




ha, dtg ler shahz jazle  ke sape ke. da x pedulik. deghoyan lg baguih. nmpk  x shahz jazle? ala, lam paper tuh.






tq kt clasmate coz sudi sponsor halaman rumah utk menikmati deghoyan, pulut  + santan + deghoyan , pengat deghoyan.


jgn ditnya haih mngapa mkn di halaman sajo? 
sbb, giloss ape nk ajak classmate yg berbeza jntina msuk umh?
 nk kna pncung kpale x?




antara classmate mlm knduri deghoyan. 
sakit pinggang oh sbb nk msuk gmbau tepksa pusing 90 degree cm tu. 


okey la, nk smbung wat asgnment.
sllu sgt curi masa dri sndri skng.





5 orang pelajar bising:

Rosmarieza

ROS HANTU DURIANNNNN!;)

Dayang Bulat

waaa besnye makan durian ramai2... jeles, nak jugak!

Exora

mari makn buah diam..hee.sweetnya memori ni..=)

Mata Pena Fadz

wah..bukan men..kak daya mkn durian..x ajk pOwn...aish2...terliur...

snhz

dark rose : sure favourite kan?

dayang : apa lg? meh la trun tg malim..dekat je ng rawang kan?

jue : best2

fadz : alaaa..fadz pon makan gak pe??akak tngok kt blog eni ada gmbau fadz..hahha..mkn x ajk jgk..kih3..